Tuesday 28 June 2016

[Translation] Happy Birthday Tomoya! (From Instagram)

Happy birthday TOMOYA!!!
今回の誕生日は空中で過ごした誕生日だったね!それでも年はとるんだよね!笑
いつも俺の歌を後ろから支えてくれて、
ありがとう。
あなたは僕にとって世界で一番のドラマーです!健康にはくれぐれも気をつけて、これからも僕をあなたのビートで支えてくださいそして共に戦っていきましょう!
おめでとう!

Translation of Taka's message to Tomoya: 

We've spent your birthday in the sky today!  But yet, we still grow older! LOL  Thank you for supporting me from my back when I'm singing.  You are the No.1 drummer in the world to me!  I want you to take care of your health very well and please continue supporting me with your beat for a long time to come...and let's keep fighting together!  Happy Birthday!

No comments:

Post a Comment